<$BlogRSDUrl$>

woensdag, juli 23, 2003

Afwachten..... 

Gisterenavond toch nog maar even een mailtje gestuurd naar mijn werk met de mededeling dat ik tot op heden nog geen reactie heb mogen ontvangen en dat ik deze toch wel heel graag op zeer korte termijn wens te ontvangen. En zowaar vanmorgen een berichtje terug. Gisteren is hun reactie aangetekend verstuurd. Die zou ik dan vandaag moeten ontvangen, ervanuitgaande dat de PTT meewerkt. Nou, ik ben zeer benieuwd! Ik ga ervan uit dat ze met niets van wat ik heb voorgesteld akkoord gaan, dan kan het alleen maar meevallen. Of ze komen nu ineens met een totaal andere invalshoek, dat zou me nl. ook helemaal niets verbazen. Nouja, even afwachten dus. Maar nu is het eerst tijd voor koffie!

Oja, gisteren de loonstrook gekregen en wat schetst mijn verbazing....het salaris is ook al gestort. Op de 22ste! Ongelooflijk! Ik had er rekening mee gehouden dat het ook deze maand weer behoorlijk laat zou zijn en dat het nog minstens een week zou duren. Dit was dus weer eens een meevallertje. Maar nu ga ik echt even koffie drinken.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?